אחריות, אספקה ותנאי מכירה - האוס אין

צור קשר
09-7734275

 

תהליך המכירה
- הזמנת המוצרים הינה בהתאם לפריטים שרשומים בהזמנה, ומיוצרים בהזמנה אישית, במיוחד לצורכי הלקוח מבחינת הדגם, הגודל   וצבע הרהיט.
- כל שינוי בהזמנה, המתבצע ע"י הלקוח, מחוייב בשליחת מייל או פקס עם וידוי חתימה ואישור מהחנות עצמה.
- מידות הרהיטים מוזמנות באחריות הלקוח בלבד, ואין החברה אחראית להתאמת הרהיטים לחלל הרלוונטי. 
 
מדידות
- כשיש צורך במדידות בבית הלקוח, כמו לדוגמה ארונות נישה, על הלקוח לוודא שהמקום פנוי מרהיטים, לשם המדידה.
- בבית בבנייה המדידה תתבצע לאחר גמר טיח וריצוף.
- זמן האספקה הרשום בהזמנה עשוי להשתנות במידה והלקוח מתעכב עם אפשרות המדידה.
- עלות המדידות בהתאם לפריטים יתואמו במועד ההזמנה בחנות.
- במידה והלקוח מחליט למדוד עצמאית, האחריות למידות באחריותו בלבד.
 

  תנאי תשלום

- תנאי התשלום הרשומים בגוף ההזמנה מחייבים את הלקוח, ובאחריותו לסגור יתרת תשלום, במידה וקיימת, עד יומיים לפני      
  אספקת המוצרים לביתו.
- בכל מקרה של הנחת מזומן או מבצע למזומן, יתרת תשלום, במידה וקיימת, תעשה במזומן בלבד בחנות לפני אספקה, לא בצ'ק
  ולא באשראי, אלא אם סוכם ונרשם אחרת בגוף ההזמנה.
 
תהליך ותיאום אספקה/הובלה
- זמן האספקה הסופי יתואם ע"י החברה כ-10 ימים לפני המועד המשוער המופיע בגוף ההזמנה. במידה ולא נוצר קשר מנציגי
   החברה, הלקוח מתבקש להתקשר ולוודא תיאום אספקה.

- החברה תתקשר יום קודם לתאריך שסוכם על מנת לתזכר את הלקוח, ולהוסיף פרטים עבור המרכיב.

- זמני ההובלות הם בימים א'-ה' בין השעות 12:00-20:00, בתיאום כשעה קודם.

- אספקת הריהוט לבתי הלקוחות הינה ע"י הובלה, ובכל מקרה יוצא דופן של אספקה עצמאית מחנות/מפעל, התיאום יתבצע

   ישירות עם מחלקת הלוגיסטיקה של החברה.

- בכל מקרה של אספקה עצמאית, החברה אינה אחראית על המוצר מרגע האספקה.

- מוסכם כי תאריך ושעות ההגעה המתואמות עשוי להשתנות מסיבות שאינן תלויות בחברה.

- מחיר ההובלה וההרכבה, המצויין בגוף ההזמנה, ישולם למוביל/מרכיב במזומן עם הגעתו לבית הלקוח. מחיר ההובלה הרשום

  בגוף ההזמנה יכול להשתנות במקרים הבאים:

- תוספת מעל קומה שנייה, ללא אפשרות שימוש במעלית או ללא אפשרות למעלית בבניין, יחוייב הלקוח בתוספת של 50 ש"ח

  לקומה. במידה ומדובר על פריטים רבים, ללא מעלית, מעל קומה שנייה, מחוייב מראש הלקוח להביא מנוף על חשבונו.

- מוסכם כי מיקום התקנת הרהיטים בבית הלקוח יהיה פנוי ומוכן, ועל הלקוח לוודא כי בעת קבלת המוצרים יהיה מבוגר אחראי, שהוא

  הגורם המאשר למיקום. מוסכם כי חתימת הגורם המאשר תהווה אישור על קבלת המוצרים והרכבתם לשביעת רצון הלקוח המלאה.

 
תליית כוורות, מדפים ו/או כל רהיט שנתלה על הקיר
תליית כוורת, מדפים או כל רהיט על הקיר והשימוש בהם בין אם התבצע ע"י הלקוח או החברה הינה באחריות הלקוח בלבד.
תליית כוורת שאינה צולחת בגין מצב הקיר או מיקום שגוי בהוראת הלקוח, אין החברה אחראית על תיקון החורים ותיקוני צבע.
באחריות הלקוח ובאחריותו בלבד, לוודא שבאיזור ההתקנה המיועד בקיר לא יהיו קווי חשמל, מים, וכל נזק הינו באחריות הלקוח.
האחריות על המוצר הינה בכפוף להסכם האחריות, ובכפוף לשימוש סביר במוצר ולהעמסת משקל סביר על המדפים (עד 10 ק"ג
לתא כוורת).

 
 אחריות
תעודת האחריות עבור הרהיטים שנרכשו בהאוס אין תיכנס לתוקפה לאחר אספקת הרהיטים בבית הלקוח, ובכתובת המצוייה בהזמנה עצמה.  

- האחריות עבור רהיטים מעץ מלא שנמכרים בהאוס אין הינה ל-5 שנים.

- האחריות ל-5 שנים הינה על העץ - שברים ועיוותים, ועל הפירזול - מסילות וצירים (למעט ידיות). אין אחריות על שינוי בגוון הרהיט,

  שהינו שינוי טבעי המתבצע ברהיטים.

- במוצרי רפידה האחריות אינה כוללת בדי ריפוד או עור.

- תוקף אחריות לפוטונים:

  - אחריות עבור בסיס ומזרוני הפוטון ל-3 שנים מיום האספקה.

  - אחריות לגבי כל סוגי המזרנים ל-3 שנים מיום האספקה.

- אחריות לגבי מוצרי רפידה לשנה אחת ובכפוף לשימוש סביר שנעשה במוצר.

- האחריות אינה תקפה לזכוכיות של שולחנות כתיבה.

- האחריות אינה תקפה על רהיטים המחוברים לקיר בשום מקרה של התנתקותם מהקיר, גם אם הרכבתם נעשתה ע"י נציג החברה.

- האחריות לכל המוצרים מוגבלת למוצר שנמצא פגום או לקוי. החברה אינה אחראית לנזקים עקב שימוש לא נכון, רשלני או כל נזק

  בזדון.

- האחריות מותנת בכך שהרכבת הרהיטים ואספקתם בוצעה ע"י נציג החברה.

- האחריות תקפה בצירוף הזמנה חתומה ע"י הלקוח.

- האחריות הינה לשימוש ביתי בלבד לא מסחרי/בתי עסק.

- אחריות החברה היא לתיקון המוצר בלבד. הלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי או החזר כספי כלשהו, פרט לתיקון המוצר, ובכל מקרה,

  לחברה ולשולחיה תהיה זכות ההחלטה הסופית לגבי המוצר, קביעת סיבת הנזק וקביעת אופן התיקון הדרוש, קביעת זמנים ומועד

 התיקון. 

- במקרה של קריאת שירות כחלק מהאחריות, החברה מגיעה לבתי לקוחות ללא תשלום בשנה הראשונה.

- לאחר השנה הראשונה יחוייב הלקוח עבור איש שירות שמגיע לביתו עבור בדיקה (ולא עבור תיקון מוצר במסגרת האחריות).
  במקביל, ללקוח אפשרות להביא בעצמו את המוצר למשרדי החברה לתיקון ללא חיוב.

 

 

חברת פוטון העיר/האוס אין, משקיעה מאמצים רבים בפיתוח מוצריה, בעיצובם, בחומרי הגלם ובפונקציונליות המוצרים.

חשיבות שביעות הרצון של הלקוח הינה בראש מעינייה של החברה.

אנו מחוייבים לתת לכם, הלקוחות, את השירות הטוב ביותר בכל פנייה, ומאחלים לכם הנאה מרובה מהרהיטים למשך שנים רבות.

תודה שרכשתם בפוטון העיר/האוס אין. 

 

 
‎חדרי ילדים האוס-אין House-in‎