תנאי תשלום
- החברה תתקשר יום קודם לתאריך שסוכם על מנת לתזכר את הלקוח, ולהוסיף פרטים עבור המרכיב.
- זמני ההובלות הם בימים א'-ה' בין השעות 12:00-20:00, בתיאום כשעה קודם.
- אספקת הריהוט לבתי הלקוחות הינה ע"י הובלה, ובכל מקרה יוצא דופן של אספקה עצמאית מחנות/מפעל, התיאום יתבצע
ישירות עם מחלקת הלוגיסטיקה של החברה.
- בכל מקרה של אספקה עצמאית, החברה אינה אחראית על המוצר מרגע האספקה.
- מוסכם כי תאריך ושעות ההגעה המתואמות עשוי להשתנות מסיבות שאינן תלויות בחברה.
- מחיר ההובלה וההרכבה, המצויין בגוף ההזמנה, ישולם למוביל/מרכיב במזומן עם הגעתו לבית הלקוח. מחיר ההובלה הרשום
בגוף ההזמנה יכול להשתנות במקרים הבאים:
- תוספת מעל קומה שנייה, ללא אפשרות שימוש במעלית או ללא אפשרות למעלית בבניין, יחוייב הלקוח בתוספת של 50 ש"ח
לקומה. במידה ומדובר על פריטים רבים, ללא מעלית, מעל קומה שנייה, מחוייב מראש הלקוח להביא מנוף על חשבונו.
- מוסכם כי מיקום התקנת הרהיטים בבית הלקוח יהיה פנוי ומוכן, ועל הלקוח לוודא כי בעת קבלת המוצרים יהיה מבוגר אחראי, שהוא
הגורם המאשר למיקום. מוסכם כי חתימת הגורם המאשר תהווה אישור על קבלת המוצרים והרכבתם לשביעת רצון הלקוח המלאה.
- האחריות עבור רהיטים מעץ מלא שנמכרים בהאוס אין הינה ל-5 שנים.
- האחריות ל-5 שנים הינה על העץ - שברים ועיוותים, ועל הפירזול - מסילות וצירים (למעט ידיות). אין אחריות על שינוי בגוון הרהיט,
שהינו שינוי טבעי המתבצע ברהיטים.
- במוצרי רפידה האחריות אינה כוללת בדי ריפוד או עור.
- תוקף אחריות לפוטונים:
- אחריות עבור בסיס ומזרוני הפוטון ל-3 שנים מיום האספקה.
- אחריות לגבי כל סוגי המזרנים ל-3 שנים מיום האספקה.
- אחריות לגבי מוצרי רפידה לשנה אחת ובכפוף לשימוש סביר שנעשה במוצר.
- האחריות אינה תקפה לזכוכיות של שולחנות כתיבה.
- האחריות אינה תקפה על רהיטים המחוברים לקיר בשום מקרה של התנתקותם מהקיר, גם אם הרכבתם נעשתה ע"י נציג החברה.
- האחריות לכל המוצרים מוגבלת למוצר שנמצא פגום או לקוי. החברה אינה אחראית לנזקים עקב שימוש לא נכון, רשלני או כל נזק
בזדון.
- האחריות מותנת בכך שהרכבת הרהיטים ואספקתם בוצעה ע"י נציג החברה.
- האחריות תקפה בצירוף הזמנה חתומה ע"י הלקוח.
- האחריות הינה לשימוש ביתי בלבד לא מסחרי/בתי עסק.
- אחריות החברה היא לתיקון המוצר בלבד. הלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי או החזר כספי כלשהו, פרט לתיקון המוצר, ובכל מקרה,
לחברה ולשולחיה תהיה זכות ההחלטה הסופית לגבי המוצר, קביעת סיבת הנזק וקביעת אופן התיקון הדרוש, קביעת זמנים ומועד
התיקון.
- במקרה של קריאת שירות כחלק מהאחריות, החברה מגיעה לבתי לקוחות ללא תשלום בשנה הראשונה.
חברת פוטון העיר/האוס אין, משקיעה מאמצים רבים בפיתוח מוצריה, בעיצובם, בחומרי הגלם ובפונקציונליות המוצרים.
חשיבות שביעות הרצון של הלקוח הינה בראש מעינייה של החברה.
אנו מחוייבים לתת לכם, הלקוחות, את השירות הטוב ביותר בכל פנייה, ומאחלים לכם הנאה מרובה מהרהיטים למשך שנים רבות.
תודה שרכשתם בפוטון העיר/האוס אין.